۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تبیین تفاوت‌ها و شاخص برای مردم ضروری است

تبیین تفاوت‌ها و شاخص برای مردم ضروری است

اصفهان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تنها راه مواجه با ایجاد تصویرسازی غلط دشمن از انقلاب اسلامی تبیین تفاوت‌ها و شاخص برای درک بهتر مردم است.

حجت الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین طبق تاکید مقام معظم رهبری اظهار داشت: بر این اساس دشمنان اسلام به دنبال تصویرسازی غلط از زحمات و توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران در ذهن مردم هستند که تنها راه مواجهه با این موضوع تبیین اتفاقات پس از انقلاب است.

وی با اشاره به رخدادهای امیدوار کننده و موفقیت‌آمیز پس از انقلاب، گفت: خوشبختانه رشد فزاینده‌ای در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم که مردم باید از نزدیک در جریان قرار گیرند و اگرچه فعالیت در فضای مجازی جز مهم‌ترین برنامه‌های سازمان قرار دارد اما آن چیزی که مردم از نزدیک و ملموس شاهد باشند، اهمیت بیشتری دارد.

تبیین تفاوت‌ها و شاخص برای مردم

حجت الاسلام فوقی خاطر نشان کرد: تفاوت واقعی و حقیقی را باید برای مردم بیان کرد و شاخص تعیین کنیم تا میزان تغییر به سمع و بصر مردم برسد.

وی تبیین را یک واجب ضروری و فوری دانست و تصریح کرد: هر آن چیزی که در این چهل ساله در انقلاب افتاده باید برای مردم بیان شود البته مردم تفاوت را می‌دانند و می‌فهمند و نسبت به پیشرفت‌های انقلاب اطلاع دارند و تحت تأثیر شیطنت‌های رسانه خارج قرار نمی‌گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از متولیان جهاد تبیین سازمان تبلیغات است زیرا در شرح وظایف این سازمان تبیین آرمان‌های اسلام و انقلاب وجود دارد و جز مأموریت‌های اصلی ما خواهد بود که در این راستا با برخی از مبلغان، هیئات و مراکز فرهنگی برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است.

کد خبر 5425381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha