۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰

وبینار «آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT » برگزار می شود

وبینار «آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT » برگزار می شود

کانون پتنت ایران وبینار «آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT و مزایای آن» را هفدهم اسفند ماه برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری،فناوران و صاحبان اختراع می‌توانند با شرکت در ۲ کارگاه وبیناری آموزشی و ترویجی اسفندماه، با برخی از الزام‌ها و ویژگی‌های حوزه مالکیت فکری آشنا شوند.

سه‎ شنبه‌های با طعم مالکیت فکری که از چهاردهم دی‌ماه سال جاری به همت کانون پتنت ایران آغاز شد، با دو جلسه وبیناری در اسفندماه، به کار خود پایان می‌دهد.

برگزاری ۶ کارگاه طی ۲ماه

طی ماه‌های دی و بهمن، ۶ کارگاه وبیناری با عناوین «آشنایی با مالکیت فکری»، «پتنت، ابزاری برای حفاظت از فناوری‌های نوآورانه»، «هنر نگارش توصیف اختراع»، «آشنایی با آناتومی پتنت»، «جستجوی پتنت» و «آشنایی با پایگاه اطلاعاتی PATENTSCOPE» برگزار شد.

در ادامه این رویداد آموزشی و ترویجی در حوزه مالکیت فکری، دو کارگاه وبیناری با محوریت «آشنایی با تحلیل پتنت» در تاریخ سوم اسفندماه و آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع «PCT» و مزایای آن» در تاریخ هفدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

آشنایی با تحلیل پتنت

کارگاه وبیناری «آشنایی با تحلیل پتنت» به شرکت‌کنندگان کمک خواهد کرد تا تشخیص ایده‌های قابل ثبت به‌عنوان اختراع را بیاموزند تا نحوه مطالعه آن آسان شود.

آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع

کارگاه وبیناری پایان سال کانون پتنت ایران به «آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع PCT و مزایای آن» می‌پردازد. این وبینار که هفدهم اسفند برگزار می‌شود بر آن است تا با معرفی معاهده همکاری ثبت اختراع، جنبه‌ها و ابعاد مختلف استفاده از این سیستم را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

کد خبر 5428792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha