۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶

انعقاد ۵ تفاهمنامه بین پارک فناوری پردیس و شرکتهای پتروشیمی

انعقاد ۵ تفاهمنامه بین پارک فناوری پردیس و شرکتهای پتروشیمی

با هدف توسعه همکاری های پارک فناوری پردیس و صنعت پتروشیمی، ۵ تفاهم نامه همکاری بین پارک و شرکت‌های پتروشیمی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت: ما با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور، همچنین پیاده سازی اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی و گسترش فعالیت‌های فن‌بازار تخصصی صنعت پتروشیمی، همکاری و تعامل بسیاری با این صنعت داریم.

عسگری افزود: در این راستا همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، ۵ تفاهم نامه همکاری بین پارک فناوری پردیس و شرکتهای پتروشیمی به امضا رسید.

وی ادامه داد: هدف اصلی این تفاهم نامه‌ها ایجاد زیرساخت همکاری دو جانبه برای تامین اقلام راهبردی مورد نیاز این شرکت‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان است.همچنین با انعقاد این تفاهم نامه ها شرکت های دانش بنیان امکان حضور در بازارهای این شرکت های پتروشیمی را خواهند داشت.

مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس در پایان تصریح کرد: حمایت از تست‌های میدانی محصولات شرکت‌های دانش بنیان، تسهیل ورود شرکت‌های دانش بنیان در وندور لیست شرکت‌های پتروشیمی و انعقاد قراردادهای بومی سازی از دیگر محورهای این تفاهم نامه‌ها است.

کد خبر 5434677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha