۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۲

در ادامه تحولات اوکراین؛

استولتنبرگ: ناتو تسلیحات ضدهوایی به کی‌یف ارسال می‌کند

استولتنبرگ: ناتو تسلیحات ضدهوایی به کی‌یف ارسال می‌کند

درحالیکه دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از ارسال تسلیحات ضدهوایی و ضدتانک به کی‌یف خبر داد؛ روسیه اعلام کرد که ارسال کنندگان سلاح‌های غربی به اوکراین را هدف قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی باز هم مدعی حمایت از اوکراین در تحولات اخیر شد.

دبیرکل ناتو درباره نشست هیئت‌های روسیه و اوکراین ادعا کرد: ناتو همیشه از راه‌حل‌های سیاسی حمایت می‌کند! آماده‌باش ولادیمیر پوتین به نیروهای اتمی روسیه نشان می‌دهد که وضعیت چقدر جدی است و چرا ما واقعاً باید کنار هم باشیم!

وی دراین باره ادامه داد: ناتو تسلیحات ضدهوایی و ضد تانک بیشتری را به اوکراین ارسال خواهد کرد.

این در حالیست که خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از مسکو در این باره اعلام کرد: افرادی که تسلیحات غربی به کی یف می‌رسانند را هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر 5435091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کل علی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 1
      بنده باید به مردم دنیا بگم ۸سال دنیا روی ما مردمی که تازه کشورمون از هرج مرج رها نشده بود ن ریختن یک انسان یک بشر یک حیوان بلند نشد که بگه حیولنها این همه بمب های که از اسمان به زمین میریزی ایا اینها ادم نیستن نمیخوام بیشتر از حیوانیت اروپاهیا حرف بزنم واگرنه سوریه عراق یمن یک کشور دهن کثیفشو باز
    • ملا اسحاق رسول IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      حالا دیگه؟
    • محمد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      1 0
      کشورهای غربی در آتش جنگ می دوند . به زودی دامن گیر خودشان خواهد شد .پوتین را مجبور خواهند کرد این بی دینها بیشتر وقتها مست هستند .خود زنی خواهند کرد
    • منصوری IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      متأسفانه جامعه صهیونیست در تمام جهان ریشه دوانده؛دبیر کل ناتو هم (نام با پسوند ...نبرگ ،...سون،...کوهن،و...)یکی از آنهاست در راستای اهداف شان جهت تنظیم سیاست جهانی ومخرب این جامعه .