وزارت خارجه سوریه؛

روسیه کاملا حق دارد از خود دفاع کند

روسیه کاملا حق دارد از خود دفاع کند

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد، روسیه کاملا حق دارد از خود دفاع کرده و خطری را دفع کند که ملت این کشور را احاطه کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور حملات جنون‌آمیز آمریکا و غرب علیه روسیه را به شدت محکوم می‌کند.

این منبع نظامی تاکید کرد که هدف از این حملات تحریف حقایق، شعله‌ور کردن اوضاع و ادامه بحران‌ها است.

این منبع رسمی در وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای گفت: جمهوری عربی سوریه تاکید می‌کند که روسیه حق کامل دفاع از خود و رفع خطر قریب الوقوع را از مردم خود در برابر تلاش‌های غرب دارد.

این منبع افزود: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا که در جنگ‌های خود در کره، ویتنام، افغانستان، عراق، سوریه و جنگ‌های دیگر، قانون‌شکنی می‌کردند و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به قتل رساندند حق صحبت در مورد قوانین بین المللی را ندارند.

این منبع افزود: سوریه تاکید می‌کند که وظیفه همه کشورها ایستادگی در برابر سیاست‌های غرب به رهبری آمریکاست که به تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی تبدیل شده است.

کد خبر 5435256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      0 1
      به این میگن حرف حساب.
    • مجیدشونم IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      مقصر کیست؟ چگونه روسیه را در تله اکراین گیر انداختند؟ آیا هیچ ۲ ملتی را میشناسید که مانند روسیه و اکراین با یکدیگر خویشاوند باشند؟ پس چه شد؟ و چگونه کار به اینجا کشید؟ جالب تر میشود اگر بگویم هدف آمریکا حتی روسیه هم نیست روسیه کوچک تر از آن است که اولویت اول آمریکا باشد التماس کمی تامل دارم🙏
    • نادر شاه US ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      روسیه اگر واقعا با نزدیک شدن ناتو مشکل داشت بخود ناتو حمله می‌کرد براافکار عمومی جهان قابل درک بود اتفاقا خیلی هم تشویق می‌شد که به امریکا نشون بده براخودش ابرقدرتیه اما چه دلیل منطقی برا تجاوز وکشتار مردم همسایه خودش و ‌آواره کردن نزدیک چهل ملیون مرد وزن وبچه اوکراین داشت