۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۶

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

آزادسازی سواحل کشور حرکتی انقلابی است

آزادسازی سواحل کشور حرکتی انقلابی است

اصفهان- معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آزادسازی سواحل کشور یک حرکت انقلابی است،گفت: این نمونه کوچک نشان داد که همکاری و مشارکت ملت و دولت به توسعه در همه ابعاد کشور می انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر جمعه در سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر با بیان اینکه در دولت عدالت محور و تحولگرا به دنبال رفاه بهتری برای مردم هستیم، اظهار داشت: برخی فعالیت‌های دولت، کوتاه مدت و میان‌مدت و سایر آنها در مدت چهار سال تعریف شده است که با پشتیبانی مردم به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفرهای رئیس جمهور و وزیران در ۶ ماه گذشته به بیشتر شهرها و استان‌های کشور، افزود: مسائل و مشکلات مردم در سفرهای استانی از سوی معاونت اجرایی پیگیری جدی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تفویض اختیار به استانداران و مسئولان محلی برای رفع مشکلات هر منطقه و شهرستان، گفت: هدف ما در دولت انقلابی تسریع در امور مردمی با اقدامات جهادی از سوی مدیران انقلابی است.

حسینی همچنین به افزایش صادرات غیر نفتی در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: توافق ۲۵ ساله با چین آغاز شده است و امیدواریم با سرمایه گذاری، تحرک خوبی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه آمریکا بدعهد و بهانه جو است اما ما اقتصاد را به مذاکرات گره نزده ایم، تصریح کرد: رویکرد دولت در سیاست خارجی متوازن است و برای تقویت ارتباطات با کشورهای همسایه و هم مرزهای خشکی و دریایی تلاش می‌کنیم که در این راستا بازار فروش محصولات کشاورزی با کشورهای همسایه فراهم شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ما وارث کم کاری و وقفهِ دولت‌های گذشته بودیم، اضافه کرد: وضع موجود را نمی‌پذیریم و اِشکالات و ایرادات انباشته بسیاری در بسیاری از بخش‌ها وجود دارد.

حسینی افزود: برای مثال، دپو (انبار شدن) خودروها، مشکلاتی را بر مردم تحمیل کرده یا دیوان سالاری‌های اداری بسیاری از مردم را ماه‌ها و سال‌ها درگیر کرده است که برای رفع آن از ۱۳ اسفند جاری سامانه یکسانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد و صدور مجوزها و رسیدگی به مطالبات مردمی در کمترین زمان انجام می‌شود.

کد خبر 5438502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      زاینده رود مگه آب داره که ساحل داشته باشه خودتونو به یه دکتر نشون بدید حتما
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      0 0
      امیدواریم اقای رییس جمهور تحقیق وتفحص بفرمایند خانه های مسکن مهر را که سودجویان درشمال به افراد غیربومی فروخته اند پس بگیرند وبه افراد بومی واجد شرایط واگذار نمایند ممنون
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      1 0
      کاش رییسی در ایران خودرو ورود نمی کرد از وقتی ورود کرده ایران خودرو محصولاتش را گرانتر می فروشه رییس جمهور بی عرضه تر از این ندیدیم