۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

بهره برداری از ۴۴۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

بهره برداری از ۴۴۸  واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۴۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کشور به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور، اظهار کرد: هشت هزار و ۷۷۴ واحد مسکونی در کشور به بهره برداری رسید که ۴۴۸ واحد ویژه استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی با بیان اینکه این واحدها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته شده که امروز این منازل به مددجویان تحویل داده شد، تصریح کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی با همکاری بسیج سازندگی سپاه ساخته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات، کمک بلاعوض پرداخت شده است، تصریح کرد: تعدادی از این واحدها با کمک خیران و اعتبارات سپاه پاسداران استان ساخته شده است.

محمدی افزود: از ابتدای امسال ۴۴۷ واحد سرویس بهداشتی و حمام ویژه مددجویان استان ساخته شده است.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار نفر از مددجویان چهارمحال و بختیاری در طرح جهش ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به ایجاد سه هزار ۷۰۰ شغل ویژه مددجویان استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۱۷۲ طرح اشتغالزایی در استان ایجاد شده است.

محمدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان به دلیل خودکفا شدن از زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری خارج شدند.

کد خبر 5439315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha