جنبش فتح:

سران رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایتهای خود باشند

سران رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایتهای خود باشند

جنبش «فتح» از جامعه بین الملل خواست که سران رژیم صهیونیستی در دادگاههای بین المللی محاکمه شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جنبش «فتح» از جامعه بین الملل خواست تا سران رژیم صهیونیستی را به دلیل جنایتهایی که مرتکب شده اند در دادگاههای بین المللی محاکمه کند.

«محمد ربیع» سخنگوی جنبش «فتح» در قدس اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی اقدامات خصمانه خود را علیه فلسطینیان بویژه در «قدس» بسیار افزایش داده اند و این درحالی است که جهان درگیر جنگ به راه افتاده در شرق اروپا است.

وی افزود که اشغالگران سابقه ای طولانی و مستمر در کشتارهای میدانی و همچنین سیاستی سازمان یافته برای کشتن غیر نظامیان فلسطینی دارند.

ربیع با اشاره به اینکه سیاست قتل و اعدام نظامیان صهیونیست، فجیع ترین شکل تروریسم است، تاکید کرد که سکوت بین المللی و عدم اتخاذ اقدامات بازدارنده دربرابر رژیم صهیونیستی، جنایتهای این رژیم علیه فلسطینیان را تشویق می کند.

دوگانگی رفتاری جامعه بین الملل در نادیده گرفتن مجموعه اقدامات نژادپرستانه و استعماری علیه ملت فلسطینی و اهتمام و توجه به اتفاقات اروپای شرقی بسیار تعجب برانگیز است و نشان می دهد که جامعه بین الملل انسانها را براساس نژاد و مذهب طبقه بندی کرده است.

وی در پایان خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی در دادگاههای بین المللی و عدم اتخاذ سیاستهای یک بام و دوهوا درخصوص اوضاع فلسطین شد، همچنین از جامعه بین الملل خواست تا زمان بازپس گیری حقوق قانونی مردم فلسطین و ایجاد کشوری مستقل با پایتختی «قدس»، از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کند.

کد خبر 5441799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha