۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

حوزه فرهنگ عمومی نیاز به همفکری و هم‌افزایی جمعی دارد

حوزه فرهنگ عمومی نیاز به همفکری و هم‌افزایی جمعی دارد

بوشهر- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به تلاش، همفکری و هم‌افزایی جمعی دارد، گفت: تربیت نیروهای جهادی و انقلابی از اهداف تیم مدیریتی دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر سه شنبه در نشست شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: امیدواریم در فرصتی که داریم از لحظه‌لحظه‌های آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با همه سختی‌ها و دشواری‌هایی که وجود دارد باید با تمام توان برای خدمت به مردم، اسلام و تعالی روزافزون جامعه اسلامی استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه یکی از اهداف ما در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بحث فرهنگی است افزود: حوزه فرهنگی عمومی نیاز به تلاش، همفکری و هم‌افزایی جمعی دارد.

ملکی زاده بابیان اینکه تربیت نیروهای جهادی و انقلابی از اهداف تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است افزود: یکی از رسالت‌هایی که برای خودم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعریف کرده‌ام تربیت نیروی انسانی مؤمن، انقلابی، دلسوز و خدوم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه همه کارها نیازمند همدلی، همفکری و همراهی تمامی مجموعه‌های به‌ویژه مجموعه‌های فرهنگی است خاطرنشان کرد: تمامی مسئولینی که انتخاب‌شده و می‌شوند شرطش تربیت نیروی خالص و آماده‌به‌کار برای آینده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نشست شورای استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5442238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha