۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد برگزار می شود

آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد برگزار می شود

شهرکرد- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد خبر داد.

احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد با حضور فعالان فرهنگی، هنرمندان، اصحاب رسانه و سینماگران در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: «موقعیت مهدی» عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این فیلم در جشنواره فجر موفق به کسب پنج سیمرغ بلورین شده است، عنوان کرد: اکران عمومی «موقعیت مهدی» در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به صورت عمومی انجام خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری از هنر هفتم فقط در مرکز استان ا ز «پردیس سینمایی بهمن» شهرکرد برخوردار هستند، ادامه داد: تلاش داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، آثار پخش شده توسط حوزه هنری را در ایام نوروز به صورت سینما سیار اکران کنیم.

وی مطرح کرد: این حوزه تلاش خواهد کرد در صورت امکان با همکاری مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهرستان‌های دیگر استان نیز نمایش فیلم‌ها را فعال کند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «روز صفر»، «قدغن»، «سگ بند» و «گل به خودی» به عنوان فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران خواهند شد.

کد خبر 5444223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha