۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۵

استاندار سمنان:

اجازه افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان داده نمی‌شود

اجازه افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ در استان سمنان داده نمی‌شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه فرمانداران باید بر وضعیت بازار شب عید و ایام ماه مبارک رمضان وضعیت شهرستان را رصد کنند، گفت: اجازه افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی غروب شنبه در بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه می‌بایست در حوزه بازار مرغ و تخم‌مرغ نظارت‌ها تشدید شود، ابراز داشت: به‌هیچ‌وجه اجازه افزایش قیمت در این زمینه نباید داده شود.

وی بابیان اینکه امکانات موردنیاز تمامی مردم استان از دورترین مناطق روستایی تا مرکز استان عادلانه باید فراهم شود، افزود: از کارگروه تنظیم بازار استان انتظار می‌رود تا با رصد و نظارت جدی و مستمر بکوشند تا مردم در تأمین مایحتاج اولیه خود هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه درزمینهٔ تنظیم قیمت میوه شب عید اقدامات لازم انجام‌شده است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا مرکبات در تمامی مناطق استان سمنان متوازن توزیع شود که امیدواریم با همراهی تمامی اصناف این وضعیت استمرار داشته باشد.

هاشمی بابیان اینکه خوشبختانه تورم استان سمنان به نسبت میانگین تورم کشور به میزان ۱.۶ پایین‌تر است که این امر نشان از همراهی اصناف و کسبه استان با مردم دارد، تصریح کرد: فرمانداران استان سمنان می‌بایست از امر نظارت بر بازار غافل نشوند.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر بازار به معنای مچ‌گیری از بازاریان نیست بلکه به معنای قدردانی از اصنافی است، افزود: به‌منظور تأمین نان موردنیاز مردم و مسافران، ضمن تعیین کشیک نانوایان استان، آرد موردنیاز باید تأمین و در اختیار نانوایان قرار گیرد.

کد خبر 5445431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha