۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

راهیان نور ظرفیتی رسانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

راهیان نور ظرفیتی رسانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

دهلران-فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: راهیان نور ظرفیتی رسانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مرغزاری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: راهیان نور فرصت بسیار مناسب برای انتقال ارزش‌های انقلاب نسل جوان برای و آشنایی بیشتر با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین چندین بار تاکید داشتند و راهیان نور می‌تواند در این زمینه با روایت و تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر قدرت‌های استکباری جهانی، نقش به سزایی داشته باشد.

مرغزاری تصریح کرد: دشمن امروز ارزش‌های و جونان ما را نشانه گرفت است که راهیان نور ظرفیت بسیار خوبی برای معنویت افزایی و مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان است که باید همه در این مسیر گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران ادامه داد: هر یک از ما در برابر تعهد دینی و انقلابی وظیفه داریم، پاسدار خون شهدا و انتقال ارزش‌های انقلاب نسل جوان برای و آشنایی بیشتر باشیم که این فرصت در دل راهیان نور وجود دارد.

وی به یادمان شهدای شرهانی دهلران اشاره کرد گفت: یادمان‌های شهید باقری، سیدالشهدا والفجر یک هم در حوزه شهرستان وجو دارد و شهرستان دهلران همانند سالهای گذشته آماده استقبال از کاروان‌های راهیان نور است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است، افزود: نسل جوان با حضور در مناطق جنگی و مرور خاطرات رزمندگان و آشنایی با حوادث و رویدادهای دوران هشت سال دفاع مقدس، می‌توانند در فضای جبهه‌های حق علیه باطل قرار گرفته و با فرهنگ دفاع مقدس بیش از گذشته آشنا شوند.

کد خبر 5446682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha