۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵

استاندار سمنان:

زمین مناسب برای طرح مسکن ملی در استان سمنان مهیا شد

زمین مناسب برای طرح مسکن ملی در استان سمنان مهیا شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه زمین مناسب برای طرح مسکن ملی در استان مهیا شده است، گفت: فرمانداران تسریع در امور مرتبط با مسکن شهرستان‌ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در خاتمه نشست شورای اداری استان سمنان و در جمع فرمانداران هشت شهرستان استان به میزبانی استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان در سال جاری و آتی مسکن است، ابراز کرد: زمین برای طرح مسکن ملی استان سمنان مهیا شده است.

وی افزود: با توجه به متقاضیان زیاد و مشکلات مسکن به خصوص برای جوانان ضرورت دارد تا فرمانداران شهرستان‌های استان در راستای تسریع در امور مرتبط با طرح جهش ملی مسکن و جلسات آن اهتمام داشته باشند.

ضرورت پیگیری جذب اعتبارات

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر از اهم موارد و اولویت‌ها در سال ۱۴۰۱ خواهد بود که فرمانداران باید طی بازدیدهای میدانی روند پیشرفت امور را مستمرا گزارش دهند از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی لازم است تا برای جذب اعتبارات از سهمیه ملی اقدامات لازم را صورت دهند و فرمانداران هم به این موضوع نظارت کنند.

هاشمی افزود: کارگروه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی تشکیل شده و مصوبات به صورت مستمر در حال رصد است که فرمانداران نیز باید در این خصوص و برطرف شدن دغدغه‌ها و تأمین مطالبات مردم اقدامات را در دستور کار قرار دهند.

وی درباره ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان نیز، توضیح داد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ ما با حضور مسافران و زائران در سطح استان مواجه هستیم، لیکن فرمانداران با به‌کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت‌ها، برای خدمت رسانی مطلوب آمادگی کامل داشته باشند.

کد خبر 5449016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha