۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کردستان خبر داد؛

اجرای نوروزی نمایش های خیابانی در چهار شهر کردستان

اجرای نوروزی نمایش های خیابانی در چهار شهر کردستان

مریوان-مسئول انجمن نمایش کردستان گفت: به مناسبت نوروز در شهرهای مریوان، سقز، قروه و بانه به همت دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان؛ چهار نمایش‌ خیابانی به اجرا در می‌آید.

فاتح بادپروا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی و به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اقدام به برنامه ریزی و اجرای نمایش‌های خیابانی در سطح استان کرده است.

وی افزود: اجرای این نمایش‌ها از ۶ فروردین سال جاری آغاز و تا دوازدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

بادپروا اعلام کرد: نمایش «کاروبار» به کارگردانی سوران حسینی در روزهای ششم، هفتم و هشتم فروردین در پارک‌های «شانو» و ملت مریوان به اجرا در می‌آید.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کردستان افزود: نمایش «زندگی خاکستری» به کارگردانی نوید مرتضایی در روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین در پارک شهر شهرستان سقز اجرا می‌شود.

بادپروا خاطرنشان کرد: نمایش «غولک‌های نازنین» به کارگردانی موسی هدایتی در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم همین ماه در پارک‌های شهید بهشتی و رضوان شهر قروه به اجرا در می‌آید.

وی اظهار داشت: نمایش «زندگی مجازی» به کارگردانی بختیار احمدپور هم در روزهای نهم، دهم و یازدهم فروردین در پاساژ بهشت و سه راه «بوین» شهر بانه اجرا می‌شود.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کردستان اعلام کرد: این نمایش‌ها رأس ساعت ۶ بعدازظهر در مکان‌های ذکر شده اجرا می‌شود.

کد خبر 5452451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha