۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳

معاون استاندار لرستان:

طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در لرستان اجرا می‌شود

طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از اجرای طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه بررسی طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با اشاره به جلسه گفتگوی مشترک دولت و بخش خصوصی در تاریخ ۲۶ اسفندماه گذشته گفت: این جلسه به دنبال دستور استاندار مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت فارغ‌التحصیلان و به‌کارگیری دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان، افزود: به‌منظور برقراری رابطه دانش‌آموختگان با بخش‌های مختلف صنعت و واحدهای تولیدی که امری ضروری است این جلسه با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گفت: هدف از اجرای این طرح، آموزش نیروی متخصص در قالب طرح پویش است که منجر به تربیت دانشجویانی بامهارت خواهد شد که آمادگی حضور در بازار کار و صنایع مختلف را دارند.

ابراهیمی افزود: در قالب اجرای این طرح دانشجویان هم‌زمان با تحصیل به اشتغال و کسب درآمد و تحصیل کیفی می‌پردازند.

بنابراین گزارش، جلسه بررسی طرح کارآموزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مدیرکل امور اقتصادی و مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری لرستان برگزار شد.

در این جلسه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی صنعت، معدن و تجارت لرستان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تأمین اجتماعی استان، رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد، سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان حضور داشتند.

کد خبر 5456182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha