۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

معاون دانشگاه خبر داد:

ایجاد سامانه جامع هوشمند خدمات دانشگاهی در علوم پزشکی شهیدبهشتی

ایجاد سامانه جامع هوشمند خدمات دانشگاهی در علوم پزشکی شهیدبهشتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد سامانه جامع هوشمند دانشگاهی در حوزه خدمات دانشجویی و فرهنگی و مدرسه ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سمیه اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: این سامانه جامع هوشمند دانشگاهی در حوزه خدمات دانشجویی و فرهنگی و مدرسه ورزشی برای پرورش استعدادهای دانشجویان و خانواده دانشگاهیان در سال جاری ایجاد می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های استراتژیک معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۴۰۱ از گسترش برنامه مربیگری یا mentorship در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

اسماعیلی افزایش برگزاری جلسات روانشناسی در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پیگیری ارایه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان معرفی شده به مرکز مشاوره دانشجویان تا حصول نتیجه درمانی مطلوب را از دیگر برنامه های این حوزه عنوان کرد.

وی به بازسازی و بهسازی خوابگاه‌ها اشاره کرد و بازسازی خوابگاه مسلم زاده، بازسازی موتورخانه‌ و تاسیسات مجتمع‌های خوابگاهی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، پیگیری ادامه پروژه احداث خوابگاه استاندارد گل مریم، تجهیز و راه اندازی آشپزخانه مرکزی را جزو برنامه های سال ۱۴۰۱ برشمرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تشکیل تیم اضطراری برای مقابله با بحران‌های طبیعی و انسان ساخته حوادث مرتبط با خوابگاه‌ها از اجرای فاز دوم پروژه HSE و انجام اقدامات اصلاحی ارزیابی ریسک خبر داد.

وی احصا و پیاده سازی شاخص‌های عملکردی فرهنگی و رفاهی در جشنواره بیمارستان و دانشگاه بهره‌ور سال ۱۴۰۱ را از دیگر برنامه های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ذکر کرد.

اسماعیلی با اشاره به طراحی الگوی تیم پشتیبان برای نودانشجویان با استفاده از اساتید و دانشجویان راهبر خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ علاوه بر انجام برنامه غربالگری نودانشجویان، برنامه های مشترک فرهنگی نیز با مشارکت دانش آموختگان و دانشجویان برنامه ریزی و اجرا می شود.

هماهنگی برای گذراندن واحد کار در عرصه دانشجویان پزشکی، پرستاری و بهداشت در سطح خوابگاه های دانشجویی، هدفمنـدی و هم‌افزایی فعالیـت‌ کانون‌های فرهنگـی و جهادی و ورزشـی با محوریـت محرومیت زدایی منطقه ای و همچنین طراحی مدل مهندسی فرهنگ پوشش علمی و ارزشی دانشگاهیان از دیگر برنامه های مطرح شده توسط وی بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تجلیل از رشادت و ایثار مدافعان سلامت در پاندمی کرونا از زحمات تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی به ویژه فعالان حوزه دانشجویی و فرهنگی در عرصه‌ خدمت رسانی به اقشار مختلف اساتید، دانشجویان، کارکنان و مردم تقدیر کرد.

کد خبر 5458037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha