۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱

معاون رئیس جمهور:

سردار شهید طوسی تجلی کامل مرد میدان بود

سردار شهید طوسی تجلی کامل مرد میدان بود

نکا- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی به عنوان اسوه ایمان و ولایتمداری، مظهر تقوا و تجلی کامل مرد میدان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پیامی به مناسبت شانزدهمین یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی و ۴۳۶ شهید شهرستان نکا در آستانه سی و پنجمین سالروز عروج خونین علمدار دیار علویان، فاتح فاو و قهرمان عملیات غرورآفرین والفجر ۸ آورده است: بر خویش فرض می دانم تا در راستای رسالت ولایی جهاد تبیین، به ترویج مناقبی از مقامات و اوصاف کریمه این شهید بزرگوار اشاره کنم تا برای نسل‌های امروز و فردا، عملی ترین الگوی خودسازی و وظیفه پردازی در جهت ادای فریضه الهی معرفی شود.

وی افزود: شهید محمدحسن طوسی که در خانواده‌ای مذهبی و ولایی تربیت شده بود و در جلسات دینی و فعالیت‌های انقلابی حضوری فعال داشت به همراه دو برادر شهیدشان، از پیشتازان ایثار و شهادت بودند، آن شهید گرانقدر علاوه بر فراگیری تعالیم اسلامی در زمینه بینش و فعالیت سیاسی حضوری فعال و تلاش وافری داشتند. به اذعان همه همسنگران، ایشان از اسوه‌های ایمان، ولایتمداری و مظهر تقوا، فروتنی، شجاعت، درایت، تواضع و بی ادعایی و تجلی کامل مرد میدان بودند. آن شهید معزز در مبارزه با طاغوت و در مقابله با ظلم و جور و در هشت سال دفاع مقدس نقش تأثیرگذار و خدمات و فعالیت‌های ارزشمندی داشته‌اند.

وی ادامه داد: تأسی به شهید طوسی عزیز، ترویج همان فرهنگ شهادت طلبی است که امروز جامعه ما و جهان اسلام بدان نیاز مبرم دارد. خاطرۀ ایثار و بزرگ منشی و خدمات ارزشمند این شهید والا مقام و سایر شهدای گرانقدر همواره در ذهن ملت شریف و قدرشناس ایران جاری و ساری خواهد ماند و زنده نگه داشتن یاد و نام این اسوه‌های ایمان، ایثار و مقاومت نه تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت ملی کشور گره خورده است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امید آنکه در راستای منویات مقام عظمای ولایت، بتوان با جهاد تبیین راه شهدای بزرگواری مانند شهید طوسی، تمدن سازی اسلامی را هدف قرار داد تا بستری برای ظهور عدالت گستر عالم مهیا شودو این فرصت را ارزشمند شمرده و به ساحت مقدس خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنم.

کد خبر 5461381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha