۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳

آرای انضباطی دربی ۹۸ اعلام شد؛

محرومیت شش جلسه‌ای سرمربی پرسپولیس و یک جلسه‌ای مربی استقلال

محرومیت شش جلسه‌ای سرمربی پرسپولیس و یک جلسه‌ای مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در مورد متخلفان دیدار برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و یکم را اعلام کرد که براساس آن گل محمدی به شش جلسه محرومیت محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور که ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از ۶ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.

کد خبر 5461555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NL ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      کمیته انضباطی یار 12 لستقلال
    • mohamad IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      این مربیه میاد داور رو هل میده فحش میده اونموقع رای میدین دو جلسه تعلیقی قابل تجدید نظر
    • تاج IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      از این به بعد مربی ها وارد زمین بشن و داور رو هل بدن و بهش توهین کنند و موقعه رفتن به رختکن هم به تماشاگر ها توهین کنند چون قانون برای همه یکسانه مخصوصا برای ابهامی!!!!!
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      غلام پور که بازیکن پرسپولیس رو زد فقط یک جلیه و یحیا که اعتراضش در حد فرهاد مجیدی هم نیود شش جلسه. جریمه خا رو هم به جیب فرهاد مجیدی واریز کنید تا این دلقک بازی کامل بشه. مجلس باید به این فساداسیون ورود کنه و این کمیته فساد باید منحل شه. پرسپولیسی ها خیابان های اطراف مجلس را سرخپوش خواهند گرد.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      این بابا باید حداقل شیش ماه محروم میشد ، تا کی قراره این بیشرف ها بتازن و فدراسیون بی عرضه و ترسو جلوی اینها کمر خم کنه
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      عدالت یعنی این،کمیته انضباطی ایکاش در رای خود تمام بازی های باقیمانده استقلال را هم ۳بر صفر به نفع این تیم تایید میکرد،و جام را از همین الان به استقلال میداد،تا خیال همه راحت شود،در فدراسیون فوتبال و کمیته داوری ،داوران کاملا در حاشیه امن قراردارند و هرگونه خطای آنان نباید مورد اعتراض قرارگیرد.
    • کاوس IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      برای خوش خدمتی به استقلال جام ندیده اینهمه آبروی کمیته انضباطی و داوران را زیر سوال نبرید همه فهمیدن طبق سفارش وزیر وفدراسیون برای به دست آوردن دل هواداران استقلال امسال باید تحت هر شرایطی جام را به استقلال بدید، ما هم قبول کردیم دیگه با این رآی های من در آوردی بیشتر گندش را درنیارین