۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵

وزیر کشور:

ادامه بزرگراه شهید سلیمانی از ترافیک آزادراه تهران - کرج می‌کاهد

 ادامه بزرگراه شهید سلیمانی از ترافیک آزادراه تهران - کرج می‌کاهد

البرز - وزیر کشور گفت: ادامه بزرگراه شهید سلیمانی بخش مهمی از ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز که در راستای سفر استانی هیئت دولت به البرز صورت گرفت، اظهار کرد: بزرگراه شهید سلیمانی بخش مهمی از ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین را کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: این پروژه با دور زدن ترافیک، مردم را از تحمل یک ترافیک بزرگ رهایی می‌دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه این پروژه مشترکی بین وزارت راه و شهرداری کرج است، تصریح کرد: تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر تأمین و این پروژه به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه هم برای مردم کرج و هم برای کسانی که در آزادراه تهران - کرج - قزوین تردد می‌کند مفید است.

وحیدی با بیان اینکه انجام این پروژه از توان مالی شهرداری خارج بود، گفت: پیش از این نیز اعتباری از سوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافت که کفایت نمی‌کند و اکنون وزارت راه و شهرسازی آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در احداث این اتوبان را دارد.

وی با اشاره به موضوع تملکات متذکر شد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری کرج به تنهایی خارج است، بنابراین باید وزارت راه و شهرسازی در این باره کمک کند، البته مصوبه هیأت دولت برای مشارکت وزارت راه و شهرسازی در این پروژه ضروری است.

کد خبر 5461575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha