۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۹

رئیس سازمان محیط زیست:

فناوری‌ دانش‌بنیان هوای پاک را برای البرزی‌ها به ارمغان می‌آورد

فناوری‌ دانش‌بنیان هوای پاک را برای البرزی‌ها به ارمغان می‌آورد

البرز - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با استفاده از فناوری‌های دانش‌بنیان می‌توان هوای پاک را برای مردم البرز به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه عصر پنجشنبه در بازدید از تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت با پایتخت و مسیر عبوری ۱۴ استان از ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مجموعه سرمایه گذاران نیز اهتمام ویژه‌ای به استقرار در این منطقه دارند.

وی بیان کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و دانش بنیان می‌تواند منجر به بهره‌مندی مردم از هوای پاک باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: با توجه به اهمیت محیط زیست و اهمیت این موضوع در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تمامی طرح‌ها و بارگذاری‌های صنعتی باید با تأیید و مجوزهای لازم محیط زیستی باشد و با شیوه‌های جدید دانش بنیان با حفظ اشتغال پایدار و توسعه تولید محیط زیست را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البرز در حصار شهرک‌های صنعتی محاصره شده است و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان می‌تواند منجر به بهره‌مندی مردم استان از هوای پاک باشد.

سلاجقه همچنین در بازدید از شهرک تحقیقاتی کاوش ساوجبلاغ متذکر شد: این شهرک همه فاکتورهای لازم را در حمایت از پروژه‌های دانش بنیان دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند با فراخوان مناسبی که از سوی مسؤلین استانی اعلام می‌شود مرکز مناسبی برای تولید کنندگان دانش بنیان و تیم‌های تحقیقاتی باشد.

کد خبر 5461672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha