۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

توزیع بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی در ایام نوروز سال جاری

توزیع بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی در ایام نوروز سال جاری

قزوین- مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۱۲ هزار و ۷۶۳ تن انواع کالای اساسی برای ایام نوروز امسال در بازار استان توزیع شد.

سید ابوطالب مهدویان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حجم توزیع کالای مصرفی در ایام نوروز در استان قزوین اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۷۶۳ تن انواع کالای اساسی برای ایام نوروز امسال در بازار استان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اذعان کرد: این کالاها شامل مرغ گرم و منجمد، تخم مرغ، برنج، شکر و روغن بوده است.

این مسئول عنوان کرد: یک هزار و ۴۷۷ تن مرغ گرم در بازار استان قزوین و ۳۱ تن نیز بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور به استان‌های البرز و تهران ارسال شد.

مهدویان تبیین کرد: ۲۵ تن گوشت مرغ منجمد و همچنین ۴۷ تن گوشت قرمز (اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۰) برای این ایام در بازار استان فراهم شده بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع برنج هندی، پاکستانی و تایلندی به همراه شکر خانوار و صنوف در بازار استان قزوین توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: ۳۰۷ تن تخم مرغ با قیمت مصوب ۴۳ هزار تومان با هدف ایجاد تعادل در قیمت‌ها به دست مصرف کننده رسیده است.

این مسئول مطرح کرد: تخصیص هشت هزار و ۲۳ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی در این ایام از دیگر اقداماتی بوده که به هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در بازار انجام شد.

وی در خاتمه یادآور شد: ۴۷۱ تن مرغ و ۱۴۹ تن گوشت قرمز منجمد نیز در بازه زمانی سال گذشته در بازار قزوین توزیع شده است.

کد خبر 5462738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha