۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۱۱

معاون استاندار بوشهر:

شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان بوشهر

شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان بوشهر

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان گفت: تزریق واکسن سرخک باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی شنبه‌شب در نشست مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار داشت: با وجود بهبود وضعیت کرونا در استان بوشهر باید همچنان مراقب باشیم و سهل‌انگاری نشود.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت شیوه‌نامه بهداشتی خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت کرونا شاهد تلاش مدافعان سلامت، اصحاب رسانه و تمام دست‌اندرکاران هستیم که همگان باید همکاری مناسب داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت دریافت واکسن کرونا برای در مصون ماندن از بیماری و حفظ سلامتی بیان کرد: واکسن کرونا به اندازه کافی تأمین شده است.

وی با تاکید بر فراهم شدن زمینه برگزاری آموزش حضوری دانشجویان و دانش‌آموزان در استان افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا در برگزاری حضوری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس باید اجرایی شود.

ایرانی با اشاره به شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان، اظهار کرد: به واسطه افزایش مهاجرت اتباع خارجی از جمله افغانستانی و پاکستانی به جمهوری اسلامی و استان بوشهر و شیوع بیماری سرخک در بین آنان، لازم است راهکارهای لازم برای مقابله با این بیماری مورد توجه قرار بگیرد.

وی از فراهم بودن واکسن سرخک در مراکز درمانی، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خطر شیوع بیماری سرخک در جامعه وجود دارد که لازم است والدین نسبت به تزریق واکسن سرخک به کودکان خود اقدام کنند.

کد خبر 5463240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha