۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

استقبال از پویش «عزیزم حسین» در تگزاس آمریکا/ نوجوانان را دریابیم

استقبال از پویش «عزیزم حسین» در تگزاس آمریکا/ نوجوانان را دریابیم

یکی از مدیران مرکز موسیقی مأوا از استقبال تعدادی از شهروندان آمریکایی برای شرکت در پویش نماهنگ «عزیزم حسین» سخن گفت.

محمد جواد توسلی از مدیران مرکز موسیقی مأوا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه این مجموعه مدتی است روی حوزه کودک و نوجوان برای تولید آثار متنوع متمرکز شده است، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته، در تلاش هستیم تا آثار تولید شده در مرکز موسیقی مأوا صرفاً محدود به یک بخش از مخاطبان نباشد و هر اثری برای جامعه مخاطبان هدف آن اثر تولید شود. کما اینکه در ایام ماه محرم هم نماهنگ «گره» برای بخشی از این مخاطبان تولید شد. ما پس از آن پویش (دریای آرامش) را برای این طیف از مخاطبان داشتیم و همچنین نماهنگ «دهه هشتادیا» را برای بخش دیگری از مخاطبان کودک و نوجوان، با حال و هوای دیگر و ادبیاتی دیگر تولید کردیم.

وی افزود: خوشبختانه بازخوردهای گسترده‌ای که در پویش «دریای آرامش» و همچنین پویش «عزیزم حسین (ع)» دریافت کردیم به ما ثابت کرد بخش زیادی از دهه هشتادیا و دهه نودی‌ها علیرغم طوفان سنگین رسانه‌ای، محب امام حسین (ع) هستند ولی مثل مخاطبان و دابسمش سازهای خوانندگان آن سوی آب‌ها، زیر ذره‌بین رسانه‌ها نیستند و طبیعتاً آنطور که باید دیده نمی‌شوند. اما بسیار خوشحالیم که پویش عزیزم حسین (ع) به لطف سیدالشهدا (ع) توانست جریان پویا و زنده‌ای را بین بچه‌ها ایجاد کند و بچه‌ها همزمان با خواندن این اثر مشغول نقاشی کردن از حرم محبوب خدا شوند، شرایطی که موجب ماندگار اثری شد که چندی پیش با نوای عبدالرضا هلالی و همراهی تعدادی از کودکان و نوجوانان تولید شد.

توسلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۶ هزار ویدئو برای حضور در پویش «عزیزم حسین» حضور پیدا کرده‌اند، گفت: من اعتقاد دارم با زبان و فرم جدید، کارهای زیاد و تاثیرگذاری را برای نسل جدید و مهم جامعه تولید کرد. حتی شما اکنون می‌توانید با جستجوی هشتگ‌های #نسل_حسینی، #مدادرنگی و #عزیزم_حسین (ع) در فضای مجازی ببینید که تا چه اندازه محتوا توسط خود بچه‌ها و خانواده‌ها در ایام ماه شعبان تولید و منتشر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: نکته قابل توجه دیگری نیز در پویش «عزیزم حسین» این است که علاوه‌بر بچه‌های دهه هشتادی و دهه نودی ایرانی، از ۶ کشور دیگر دنیا مثل آمریکا، آلمان، افغانستان، لبنان، عراق و امارات نیز در این پویش شرکت کرده‌اند و برای ما ویدئو ارسال کردند. به هر ترتیب چنین شرایطی نشان می‌دهد که نوجوانان تقریباً بخش فراموش شده تولیدات رسانه‌ای در کشور ما هستند. ما درباره ویژگی‌ها و سلیقه‌ها و علاقه‌های آنان تاکنون کمتر اثری ویژه این گروه سنی تولید کردیم. پس طبیعی است که وقتی ما تولیدکنندگان برای آنان اثری جذاب نداریم، دیگران این خلا را با تولیدات متفاوت‌تری پُر می‌کنند.

وی در انتها تاکید کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب بچه‌ها و خانواده‌ها، موسسه ماوا بنا دارد در سال ۱۴۰۱ محصولات دیگری با همین رویکرد برای گروه کودکان و نوجوانان تولید کند. این در حالی است که فرصت دریافت فیلم در پویش «عزیزم حسین (ع)» تا انتهای ماه مبارک رمضان تمدید شده است.

کد خبر 5463638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha