۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱

شادمهر در تذکر شفاهی:

باید جلوی مافیا و دلالان اقتصادی و انحصار گرفته شود

باید جلوی مافیا و دلالان اقتصادی و انحصار گرفته شود

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: دولت و مسئولان باید جلوی انحصار خودرو و واردات تجهیزات پزشکی و تولیدات دامی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، امان قلیچ شادمهر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: کاسه صبر اقتصادی مردم لبریز شده است، چرا که امروز آن‌ها در حال تحمل فشار حداکثری در زمینه معیشت هستند و باری که طی سال‌های قبل بر آن‌ها تحمیل شده، به حدی سنگین و طاقت‌فرسا شده که حتی با افزودن پر کاهی به شکستن کمر مردم منجر خواهد شد.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیمانه صبر مردم پر است، از این رو نه جایی برای افزایش مالیات و نه تابی برای تحمل عوارض بیشتر یا اتخاذ تصمیمات اقتصادی سنگین‌تر و یا دستکاری در قیمت حامل‌های انرژی وجود دارد.

وی تصریح کرد: جهاد امروز سخت‌تر از جهاد دیروز در جبهه‌های جنوب غرب است، چرا که جهاد دیروز با تیر و ترکش بود، اما تیر و ترکش‌های جهاد امروز نامرئی است. تاوان جهاد دیروز شهادت و ایثار بود، اما تاوان جهاد امروز مبارزه با اختاپوس‌های اژدهای هزار سر فساد و مبارزه با رانت و رانت‌خواری است. لازم است جلوی مافیا و دلالان اقتصادی و انحصار گرفته شود.

شادمهر گفت: دولت و مسئولان باید جلوی انحصار خودرو و واردات تجهیزات پزشکی و تولیدات دامی را بگیرند و باید به فکر بهبود اشتغال باشند، مسئولان باید در جهت کارآفرینی، توانمندسازی، تولید اشتغال و سیاست‌های تولید ملی اقدام کنند.

کد خبر 5465452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha