۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲

امامی با مهر مطرح کرد؛

برگزیدگان جشنواره مد و لباس فجر اعتبار صنعت دریافت می‌کنند

برگزیدگان جشنواره مد و لباس فجر اعتبار صنعت دریافت می‌کنند

مسئول کارگروه مد و لباس گفت: برگزیدگان جشنواره مد و لباس فجر در راستای حمایت از تولیدکنندگان برتر ایرانی اعتبار صنعت دریافت می‌کنند.

سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در راستای حمایت از تولیدکنندگان برتر ایرانی، طرحی به نام اعتبار صنعت تدارک دیده شده است، یعنی با هماهنگی حامیان جشنواره به لباس‌های برتر، اعتبار تولید ارائه خواهیم کرد و تولیدکنندگان این طرح‌های برتر می‌توانند تولیدات لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای مثال تولیدکنندگان طرح‌های برتر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، با همکاری وزارت صمت این اعتبار را خواهند داشت تا به غیر از اینکه طرح شأن خریداری می‌شود، طرح‌ها به تولید نیمه انبوه برسد.

مسئول کارگروه مد و لباس گفت: ما معتقدیم که طرح برتر باید اعتبار تولید بگیرد و اعتبار تولید به صنعتگر یا صنف داده شود، نه آنکه نصیب طراح شود.

وی افزود: ما در یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر اعتبار را به صنعتگر ارائه می‌کنیم؛ همچنین خرید طرح با ماست، یعنی ما طرح و حقوق معنوی طرح را خریداری می‌کنیم و به صنعتگر ارائه می‌دهیم؛ این مهم‌ترین کاری است که در جوایز جشنواره می‌تواند طرح را تبدیل به طرح بازار کند.

مسئول کارگروه مد و لباس گفت: متأسفانه طرح‌های قبلی حتی طرح‌هایی که شیما گرفته اند، خاک می‌خورند؛ بنابراین ما به دنبال این هستیم که با این رویکرد بخش صنعت و بازرگانی به عنوان یک بخش مشورتی در کارگروه فعال شده و کارشناسان وزارت صمت و صنف در کنارمان به این موضوع به صورت عام می‌پردازند.

کد خبر 5468281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha