۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۵

جنبش مقاومت اسلامی «حماس»:

مسئولیت پیامدهای تعرض به «مسجدالاقصی» متوجه رژیم صهیونیستی است

مسئولیت پیامدهای تعرض به «مسجدالاقصی» متوجه رژیم صهیونیستی است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکوم کردن تعرض مجدد نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» اعلام کرد: مسئولیت پیامدهای تعرض به «مسجدالاقصی» متوجه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز یکشنبه به اقدام نظامیان و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مجدد به «مسجد الاقصی» واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکوم کردن تعرض مجدد نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» اعلام کرد: مسئولیت پیامدهای تعرض به «مسجدالاقصی» متوجه رژیم صهیونیستی است.

جنبش حماس همچنین عنوان کرد: «مسجدالاقصی» خط قرمز است. صدور مجوز برای هتک حرمت شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی پیامدهایی به دنبال دارد که جملگی متوجه سران رژیم صهیونیستی است.

این جنبش در ادامه بیانیه خود در خصوص تعرض نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تأکید کرده است: مردم فلسطین با استفاده از ابزارهای مختلف، تحت هر شرایطی تمامی طرح و نقشه‌های خبیثانه اشغالگران برای تسلط بر «مسجدالاقصی» را ناکام خواهند گذاشت.

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه صدها نظامی صهیونیست «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک‌نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند. نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله‌ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها از بمب‌های صوتی برای خالی کردن مسجدالاقصی از حضور فلسطینیان، استفاده کرده‌اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به سمت حاضران در مسجدالاقصی اقدام به ضرب و شتم شدید آنها کرده‌اند.

کد خبر 5468715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha