۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵

استاندار «قدس اشغالی»:

صهیونیست‌ها در «مسجدالاقصی» مرتکب اقدامات تروریستی می‌شوند

صهیونیست‌ها در «مسجدالاقصی» مرتکب اقدامات تروریستی می‌شوند

استاندار «قدس اشغالی» در سخنانی در واکنش به اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی در «مسجدالاقصی» گفت: صهیونیست‌ها در «مسجدالاقصی» مرتکب اقدامات تروریستی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عدنان غیث» استاندار «قدس اشغالی» امروز یکشنبه به سلسله اقدامات خصمانه و تجاوزکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، استاندار قدس اشغالی تصریح کرد: نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را سرکوب می‌کنند و مرتکب اقدامات تروریستی می‌شوند. آنچه که در قدس و مسجدالاقصی جریان دارد، مصداق بارز اقدامات تروریستی است.

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه صدها نظامی صهیونیست «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک‌نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند. نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله‌ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها از بمب‌های صوتی برای خالی کردن مسجدالاقصی از حضور فلسطینیان، استفاده کرده‌اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به سمت حاضران در مسجدالاقصی اقدام به ضرب و شتم شدید آنها کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در دیگری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در نزدیکی باب الاسباط در مجاورت مسجد الاقصی، تا این لحظه ۱۵ نفر زخمی شدند. در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند که پرتاب سنگ فلسطینیان به سمت یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی به زخمی شدن ۵ تَن از آنها منجر شده است.

کد خبر 5468773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha