۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

یوسفی در صحن مجلس:

وزارت نیرو تمهیدات لازم را برای تامین برق در نظر گیرد

وزارت نیرو تمهیدات لازم را برای تامین برق در نظر گیرد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که سال گذشته در زمینه تأمین برق استان‌های جنوبی مشکلاتی پیش آمد، به وزارت نیرو تذکر می‌دهم برای سال جاری تمهیدات لازم را در نظر گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: روز ارتش را خدمت دلیرمردان ارتش که با سختی برای دفاع از کشور تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم و ان‌شاء الله بتوانیم بیشتر به معیشت آنها رسیدگی کنیم.

وی افزود: در بحث صدور مجوزهای کسب و کار به صورت الکترونیکی برخی استعلام‌ها مانند زیست محیطی با اشکالاتی روبرو شده‌ است و در استعلام برخی صنایع ایراداتی دیده می‌شود چرا که آنها از رتبه یک به رتبه ۳ و ۴ تغییر کرده و باعث شده مجوز برخی صنایع باطل شود. از وزیر اقتصاد و رئیس سازمان محیط زیست انتظار داریم این مشکل حل شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجا که سال گذشته در زمینه تأمین برق استان‌های جنوبی مشکلاتی پیش آمد، به وزارت نیرو تذکر می‌دهم برای سال جاری تمهیدات لازم را در نظر بگیرند، همچنین برق صنایع را به راحتی قطع نکنند، چرا که علاوه بر تحت شعاع قرار دادن معیشت کارگران، به صنعت نیز خسران وارد می‌شود.

یوسفی گفت: در بحث بودجه نیز از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتظار داریم که شفافیت را دنبال کند چرا که شبهاتی مبنی بر کاهش اعتبار برخی استان‌ها چون سیستان و بلوچستان و خوزستان به وجود آمده است.

کد خبر 5469974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha