۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

نماینده دشتستان:

فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است

فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است

بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش ثمره‌ای نداشته است، گفت: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در مراسم روز جهانی قدس در شهر آب‌پخش ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: رد پای رژیم صهیونیستی در جنایات مختلف دیده می‌شود و هر روز در حال گسترش جنایات خود است.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم خاطرنشان کرد: تا زمانی که صهیونیست‌های جنایتکار هستند منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید و وظیفه داریم که برای حفظ امنیت خود مقابل اینها بایستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راهی که برای مقابله با این رژیم داریم مقاومت است و همه پیمان‌های سازش منجر به شکست شده است و چیزی جز خسارت و ضرر برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام نداشته است.

وی افزود: هر اقدام تروریستی که در این سال‌ها در منطقه می‌بینیم یک سرش به رژیم صهیونیستی می‌رسد. در کشور ما نخبه‌ها و دانشمندان ما را ترور کردند چون با پیشرفت کشور ما مشکل دارند.

رضایی تصریح کرد: مشکل این رژیم با جمهوری اسلامی شجاعت و حریت ما است و نمی‌توانند ببینند که جمهوری اسلامی می‌خواهد مستقل باشند و به همین دلیل در زمینه‌های مختلف با ما دشمنی می‌کنند و اوج دشمنی آنها را در این سال‌ها می‌بینیم.

وی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بخش زیادی از امنیت امروز مدیون تلاش‌های دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده است که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است. حمایت گسترده‌ای از داعش داشتند تا جنایات خود را در این منطقه گسترش دهند.

وی صهیونیست‌ها را مادرخرج جنایات علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تا زمانی که اینها در این منطقه هستند، ما روی آرامش را نخواهیم دید و از هر کسی که جلوی صهیونیست‌ها بایستد حمایت می‌کنیم.

رضایی حمایت از جریان مقاومت را حمایت از امنیت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه شرعی ما مسلمانان است که از یک مسلمان مظلوم حمایت کنیم و بخشی از این حمایت حضور در مراسم روز قدس است.

کد خبر 5478452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha