۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

به همت معاونت پژوهشی دانشکدگان فارابی تهران؛

کتاب «آموزه توحید و شرک از دیدگاه مفسران فریقین» نقد می‌شود

کتاب «آموزه توحید و شرک از دیدگاه مفسران فریقین» نقد می‌شود

نشست علمی نقد کتاب «بررسی تطبیقی آموزه توحید و شرک از دیدگاه مفسران فریقین» به همت معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران نشست علمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی نقد کتاب «بررسی تطبیقی آموزه توحید و شرک از دیدگاه مفسران فریقین» به همت معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران نشست علمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فتح الله نجارزادگان استاد دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان ارائه دهنده و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بیابانی اسکویی متخصص کلام از مؤسسه امام صادق (ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصفر جبرئیلی عضو هیأت علمی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان ناقد در این نشست حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری این نشست یکشنبه ۱۸ رأس ساعت ۱۱ صبح در دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی - طبقه سوم - تالار امام هادی (ع) برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://vroom.ut.ac.ir/farabi21 در این جلسه حضور داشته باشند.

کد خبر 5483427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد شاهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      0 0
      توحید از باب تفعیل, به معنی یکی کردن است نه یکی بودن. توحید با واحدیت و احدیت و وحدانیّت, فرق دارد. لکن دیده شده که توحید را یگانگی معنا می کنند و این غلط است. یعنی توحید را با وحدانیت و احدیّت و واحدیّت و مانند آنها, خلط می کنند. توحید, فقط عملی است و در اصل توحید الآلهة است که یعنی یکی کردن آلهه.