۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷

در حاشیه نشست با استانداران؛

وحیدی: اصلاح سیاست‌های یارانه‌ای در راستای عدالت است

وحیدی: اصلاح سیاست‌های یارانه‌ای در راستای عدالت است

وزیر کشور گفت: اصلاح سیاست‌های یارانه‌ای در راستای مردمی‌سازی و عادلانه‌ کردن پرداخت‌ها در دست انجام است و قرار است یارانه‌ها به جای تولیدکنندگان به آخر زنجیره یعنی مردم داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست استانداران گفت: همانطور که مردم مستحضر هستند اصلاحی در سیاست‌های یارانه‌ای در حال اتفاق افتادن است و آن سیاست در راستای مردمی‌سازی و عادلانه کردن پرداخت‌های یارانه‌ای است؛ به این صورت که یارانه‌ها قرار است به آخر زنجیره، یعنی مردم و مصرف‌کنندگان به جای تولیدکنندگان داده شود.

وی با بیان اینکه سیاست اصلاح یارانه‌ای سیاستی مترقی و مهم است، عنوان کرد: این سیاست در دستور کار دولت و مجلس است و طبیعی است که عزیزان ما در استان‌ها در جریان جزئیات کامل آن قرار بگیرند. چندمین جلسه است که در این زمینه برگزار می‌کنیم تا استانداران از جزئیات طرح مطلع شوند و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: ابعاد طرح تشریح شد و دوستان ما در بانک مرکزی توضیحات خود را ارائه دادند، همچنین وزیر صمت و قائم مقام بانک مرکزی نیز توضیحات خود را بیان کردند. البته جلسه ادامه دارد و ان شاءالله زمان تصمیم‌گیری برای اجرا، همگی آماده خواهند بود تا کار به نحو صحیح اجرا کنند.

وحیدی تصریح کرد: البته همانطور که قبلاً اعلام شده است در مورد مسأله نان و دارو به شکل مستقل عمل خواهد شد که در زمان خود توسط سخنگوهای مورد نظر اعلام خواهد شد.

کد خبر 5485377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha