۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱

فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

روحانیون در رأس گروه‌های جهادی هستند

روحانیون در رأس گروه‌های جهادی هستند

مشگین‌شهر- فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: یکی از افتخارات گروه‌های جهادی حضور روحانیون در رأس این گروه‌هاست و از مسئولان انتظار می‌رود در کنار گروه‌های جهادی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف اختری پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش گروه‌های جهادی مشگین‌شهر اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در این شهرستان سازماندهی شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ده‌ها گروه جهادی در مناطق مختلف مشگین‌شهر فعالیت دارند و همزمان با دهه بسیج سازندگی، هشت پروژه عمرانی در مناطق محروم به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: مساجد ریشه و کانون معنویات و گروه‌های جهادی بوده و یکی از افتخارات گروه‌های جهادی حضور روحانیون در رأس این گروه‌ها است و از مسئولان انتظار می‌رود در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفته و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این همایش افزود: گروه‌های جهادی به عنوان بازوان توانمند دولت در راستای اجرای طرح‌های عمرانی هستند.

ایرج بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام شده به خوبی نشان می‌دهد پروژه‌هایی که توسط گروه‌های جهادی اجرا می‌شود از لحاظ اعتبار هزینه شده و هم از لحاظ مدت زمان اجرای پروژه بسیار با صرفه است.

وی با تقدیر از عملکرد گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان، از آمادگی کامل فرمانداری برای حمایت همه‌جانبه از بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این رزمایش برخی از گروه‌های جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند.

کد خبر 5486388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha