۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۸

قیمت نان سنتی تا اطلاع ثانوی هیچ تغییری نخواهد کرد

قیمت نان سنتی تا اطلاع ثانوی هیچ تغییری نخواهد کرد

قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: تغییری در قیمت‌گذاری نان سنتی صورت نخواهد گرفت و قیمت تا اطلاع ثانوی هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین اظهار کرد: در عرصه نان سنتی و یارانه نان هیچ اتفاقی قرار نیست رقم بخورد و تغییری در قیمت‌گذاری نان سنتی صورت نخواهد گرفت و قیمت تا اطلاع ثانوی هیچ تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: برنامه دولت تغییر پرداخت یارانه از واردکننده به خود مردم است، یعنی تا به امروز برای یارانه مردم، واردکننده‌ها تصمیم می‌گرفتند ولی قرار است از این پس خود مردم تصمیم بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در زمینه کمبود روغن خوراکی در فروشگاه‌های سطح شهر گفت: با واریز مبلغ یارانه‌ها به جای واردکننده‌ها به خود مردم، به طور طبیعی در زمینه کالاهایی که مشمول این طرح هستند افزایش قیمت صورت خواهد گرفت و شرکت‌ها با اعلام قیمت جدید کالاها را روانه بازار می‌کنند.

پیله فروش اضافه کرد: به زودی عرضه گسترده با قیمت‌های جدید اتفاق خواهد افتاد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشد.

وی اظهار داشت: این یارانه شامل روغن و نهاده‌های دامی می‌شود و محصولاتی که مثل شیر و مرغ در این موضوع تأثیرپذیر است، تغییر قیمت خواهند داشت.

کد خبر 5487845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha