۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

هزینه چاپ بنر یک شهرداری بیشتر از بودجه فرهنگی مازندران است

هزینه چاپ بنر یک شهرداری بیشتر از بودجه فرهنگی مازندران است

ساری- مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بودجه فرهنگی استان ۱.۷ میلیارد تومان است، گفت: بودجه چاپ بنر در یک شهرداری استان دو برابر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع صبح پنجشنبه در مراسم تکریم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به پیشنیه مذهی استان، حفظ فرهنگ بومی استان را از مهمترین دغدغه‌ها بیان کرد و گفت: ورود بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به استان نشان می‌دهد که باید بیش از همه به فرهنگ خود بپردازیم زیرا مازندران نباید حیات خلوت دیگران باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین آسیب‌های جدی در حوزه مسائل فرهنگی، کارهای حاشیه‌ای و موازی کاری است و این کار آسیب جدی حوزه فرهنگ و ارشاد است و باید این مسئله یک بار برای همیشه حل شود و شورای فرهنگ عمومی، اتاق فرمان فرهنگ و هنر باشد.

وی ادامه داد: پشت دیوارهای فرهنگی مردم حرف‌های دیگری دارند و باید کارهای نو فرهنگی اجرا شود و به عنوان نمونه در حوزه سرود، بیشتر سرودها دبستانی شده است ولی شاهد هستیم سرود سلام فرمانده فضای خوب و انقلابی در کشور ایجاد کرده است.

زارع با عنوان اینکه کار فرهنگی سلیقه نیاز دارد، گفت: مازندران به استان برتر در حوزه‌های مختلف فرهنگی است و سه شهر استان به عنوان شهر خلاق و برتر معرفی شده است و با واگذاری فعالیت‌ها به انجمن‌ها و جبهه فرهنگی انقلاب، شاهد تحول باشیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بودجه فرهنگی استان را بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: این بودجه بسیار اندک و آزاردهنده است درحالی که بودجه چاپ بنر یک شهرداری در استان چهار میلیارد تومان تومان است.

در این مراسم حسین جوادی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شد.

کد خبر 5488135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha