۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

همدلی و هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در حوادث افزایش یابد

همدلی و هم افزایی دستگاه های خدمت رسان در حوادث افزایش یابد

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: همدلی و هم افزایی در بین دستگاه‌های خدمت رسان باید بیشتر باشد تا مردم در بحران‌ها حس آرامش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالحسن میرجلیلی پیش از ظهر شنبه در همایش «هلالی شو» تقدیر از جوانان برتر و فعال خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدیریت بحران استان خراسان جنوبی رتبه سوم را از نظر عملکرد در سطح کشور داشته است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در این راستا نقش بسزایی داشته چرا که این نهاد یکی از بازوهای اصلی مدیریت بحران به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: علی رغم اینکه استان خراسان جنوبی طی سال گذشته به اندازه استان‌های همجوار بارندگی و سیلاب را داشته اما خوشبختانه با همت امدادگران هیچ تلفات جانی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی سومین استان حادثه خیز در کشور است، گفت: همکاری دوجانبه سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر مشخصاً می‌تواند در مواقع بحران، چاره ساز بوده و منجر به امدادرسانی بهتر در سطح استان شود.

میرجلیلی ادامه داد: همدلی و هم افزایی در بین دستگاه‌های خدمت رسان باید بیشتر باشد تا مردم در بحران‌ها حس آرامش بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5489575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha