۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

به گزارش منابع صهیونیستی؛

نظامی صهیونیستِ متهم به ترور مدعی شد: «شیرین ابو عاقله» را ندیدم!

نظامی صهیونیستِ متهم به ترور مدعی شد: «شیرین ابو عاقله» را ندیدم!

نظامی صهیونیست متهم به ترور «شیرین ابو عاقله» در بازجویی ها مدعی شده که ابو عاقله را ندیده است و اطلاع ندارد که به او شلیک کرده باشد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک نظامی اسرائیلی از مسافت ۱۹۰ متریِ «شیرین ابو عاقله» اقدام به تیراندازی کرده بود و ممکن است که او را هدف قرار داده باشد.

این روزنامه افزود: این نظامی که در تلاش برای دستگیری یک مرد مسلح در جنین یعنی همان جایی که ابو عاقله کشته شد، تیراندازی کرد، در یک خودرو جیپ نشسته و با خود سلاح مجهز به ذره بین تلسکوپی حمل می‌کرد.

هاآرتص ادامه داد: این نظامی اسرائیلی در بازجویی‌ها ادعا کرده که شیرین ابو عاقله را ندیده است و اطلاع ندارد که به او شلیک کرده باشد.

روز گذشته دادستانی کل فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتایج اولیه تحقیقات نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها منبع شلیک در لحظه اصابت گلوله به شیرین ابوعاقله پیش از شهادت وی در روز چهارشنبه گذشته بوده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه گذشته شهادت خبرنگار الجزیره را بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین را اعلام کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین و شبکه الجزیره، تل آویو را به قتل عمد ابوعاقله با شلیک مستقیم گلوله متهم کرده‌اند، این در حالی است که او مشغول فعالیت حرفه‌ای خود بوده است.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5490610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی صادقی US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 0
      دقیقا دروغ میگه قشنگ روی صورت شهیده قفل کرده بود یعنی هدف گرفته بود واقعیت کاملا برعکس اضهارنظر دروغش است خدا لعنتش کنه🤲 همین الان
    • مالک IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 0
      چه نظامی دروغگو و وقیحی با تفنگ دوربین دار دقیقا زیر گوش خبر نگار را نشانه گرفته و اورا شهید کرده و حالا ادعا می کند که وی را ندیده گو یا با آن اسلحه تیر هوایی می انداخته و از قضای آسمانی به آن زن فداکار خورده و وی را کشته است . آی دوصد لعنت به حاکمان خیانتکار عرب