۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲:۲۸

در نشستی خبری؛

باسیل: انتخابات ما یک رقابت عادی نبود

باسیل: انتخابات ما یک رقابت عادی نبود

رهبر جریان ملی آزاد لبنان در نشستی خبری گفت که انتخابات پارلمانی این کشور یک رقابت عادی نبود بلکه این مواجهه از سال ۲۰۱۹ با ایالات متحده، اسرائیل و متحدان آنها آغاز شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد این کشور در سخنانی گفت: انتخابات ما یک رقابت عادی نبود بلکه از ماه اکتبر ۲۰۱۹ با آمریکا آغاز شده بود.

وی در نشستی خبری پس از پایان رای گیری در انتخابات پارلمانی لبنان ادامه داد که این جریان در مواجهه با گروه های سیاسی لبنان نبود بلکه این نبرد دست کم از ۱۷ اکتبر ۲۰۱۹ با ایالات متحده، اسرائیل و متحدان آنها آغاز شده بود.

باسیل افزود: دیوید شینکر معاون وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد که روند مواجهه با من را مدیریت می کرد. وی به شکست طرحی که ما را هدف قرار داده بود اذعان کرد.

وی گفت: پول هایی که در انتخابات هزینه شد منبع آن یک کشور منطقه ای شناخته شده است و این سطح رویارویی را نشان می دهد

باسیل ادامه داد: آنچه تا کنون پیداست این است که جریان ملی آزاد از این نبرد پیروز خارج شده و فراکسیون پارلمانی بزرگی خواهد داشت. تمام طرف ها حضور دارند و هیچ طرفی نمی تواند طرف دیگر را از صحنه براند.

وی تاکید کرد: ایالات متحده قصد داشت لبنان را از لحاظ اقتصادی بشکند تا ما را در این انتخابات حذف کند اما با شکست مواجه شد.

کد خبر 5490992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha