۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۳

استاندار سمنان:

سهمیه مسکن ملی در استان سمنان ۶۴ هزار نفر است

سهمیه مسکن ملی در استان سمنان ۶۴ هزار نفر است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه سهمیه مسکن ملی استان سمنان ۶۴ هزار نفر است، گفت: سمنان رتبه نخست جذب اعتبار شروع عملیات عمرانی طرح را دارا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه سمنان رتبه نخست جذب اعتبار شروع عملیات عمرانی مسکن ملی را دارا است، بیان کرد: سهمیه مسکن ملی استان سمنان ۶۴ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث یکهزار و ٢٠٠ واحد مسکونی مسکن ملی در استان سمنان آغاز شده است، افزود: ۴۶٠ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به مصوبات سفر رئیسی به سمنان همزمان با آبان ماه سال قبل، بیان داشت: ١١٧ مصوبه عمرانی با اعتبار سه هزار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان در این سفر برای استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی با اشاره به در نظر گرفتن ٢٨ مصوبه اقتصادی با اعتبار ١٠ میلیارد و ٩٣ میلیون تومان برای استان سمنان در این سفر، افزود: ١۴۵ مصوبه و ۴۶٩ طرح عمرانی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ١۴ میلیارد و ٣٧٩ میلیون تومان در سفر رئیسی برای استان مصوب شده است.

کد خبر 5491830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha