۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷

فرماندار ویژه دزفول:

۳۰۰ شرکت فعال در شهرستان دزفول وجود دارد

۳۰۰ شرکت فعال در شهرستان دزفول وجود دارد

دزفول- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: ۳۰۰ شرکت فعال در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، تولیدی، کشاورزی و دانش بنیان در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمندپور عصر امروز چهارشنبه در همایش گرامیداشت چهارم خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد به همت تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار شد و در این بین جشن‌های بزرگ و محله محور در راستای همدردی با مردم آبادان لغو شدند.

وی افزود: سال گذشته در برنامه‌های چهارم خرداد با همکاری رزمندگان دفاع مقدس و فعالان اقتصادی و حوزه‌های مختلف به مقایسه و معرفی دزفول دیروز و دزفول امروز پرداختیم.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه نمایش توانمندی‌های دزفولِ امروزی محور برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد امسال بود، عنوان کرد: در این راستا از هفته گذشته نمایشگاه توانمندی‌های دزفولِ امروزی در حسینیه ثارالله برپا شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

فرهمندپور با اشاره به وجود ۳۰۰ شرکت فعال در شهرستان دزفول، تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش بنیان محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار دادند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، فضاسازی گسترده در تقاط مختلف شهرستان، فضاسازی در ادارات، تولید محتوا در رسانه‌ها و فضای مجازی، ارتباط با ۳۵ شبکه تلویزیونی، برگزاری مراسم قرائت دعا، برگزاری جشن‌های مردمی در حسینیه ثارالله، برگزاری برنامه شب خاطره گویی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، رونمایی از چندین کتاب با موضوع شهدای دزفول و دفاع مقدس، تولید ۲۰ نماهنگ و سرود و آغاز فیلم برداری دو فیلم سینمایی با موضوع دزفول در ایام جنگ تحمیلی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد امسال برشمرد.

فرهمندپور گفت: فیلم سینمایی ۱۷۶ که به اصابت ۱۷۶ موشک در دزفول اشاره دارد نیز طی روزهای آینده در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

وی در پایان از همکاری تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان و مشارکت گسترده مردم در برنامه‌های گرامیداشت چهارم خرداد، روز دزفول قدردانی کرد.

کد خبر 5499607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha