۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰

با حضور رئیس مجلس؛

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود

نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد امروز افتتاح می شود

نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی از امروز ۸ خردادماه در محل مصلای بزرگ تهران آغاز می شود و تا ۱۱ خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برپایی رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارائه شده در این رویداد با حضور مسئولان و مدیران عالی رتبه کشور، وزارتخانه‌ها، صنایع بزرگ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه فناوری و با هدف ایجاد و خلق فرصت‌های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه‌ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، متخصصان، فناوران، شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برتر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد قرار است با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد و جمعی دیگر از مسولان کشوری و دانشگاهی برگزار شود.

این رویداد با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد محسوب می‌شود.

کلیه دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه این دانشگاه در ۸ محور حوزه کشاورزی و صنایع غذایی تبدیلی، حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، حوزه محصولات شیمیایی، حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات فناورانه، حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، حوزه صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، حوزه فناوری آب و محیط زیست و حوزه نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه و معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://azadtech.iau.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5501733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      آیا تمامی شرکتهای دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه مخصوصا اون 11 شرکت دانش بنیان در پاویون رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند وابسته به دانشگاه آزاد هستند ؟ خیر این شرکتها ربطی به فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه آزاد ندارند بلکه با پرداخت هزینه به دانشگاه آزاد و اجاره غرفه در این رویداد
    • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      مدیران دانشگاه آزاد تلاش میکنند با گردهم آوردن این هزار نفر ، کسب و کار آنان را به نام خود تمام کنند وگرنه کلاسهای دانشجویان هنوز حضوری تشکیل نمیشود یا رییس واحد تهران مرکزی بدلیل مشغله فراوان در دانشگاه شهید بهشتی بسیاری از اوقات در محل کار خود حضور ندارد ، اونوقت چگونه انتظار ایده سازی و حمایت از
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      آقای قالیباف دانشگاه آزاد اسلامی ، متروپل دیگری است که با عدم رعایت استانداردها ، ریزش خواهد کرد و کشور را درگیر فاجعه میکند و طهرانچی ، عبدالباقی صحنه آموزش عالی کشور است .