روزنامه صهیونیستی اذعان کرد:

«راهپیمایی پرچم» ثابت کرد که حاکمیت اسرائیل بر قدس بی‌معنا است

«راهپیمایی پرچم» ثابت کرد که حاکمیت اسرائیل بر قدس بی‌معنا است

یک روزنامه صهیونیستی با انتشار مطلبی پیرامون برگزاری راهپیمایی پرچم توسط شهرک نشینان این رژیم، اذعان کرد: اگر حمایت های پلیس نبود، حتی یک اسرائیلی هم جرأت قدم زدن در مناطق قدس را نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت، «عمیخای اتالی» خبرنگار این روزنامه صهیونیستی مطلبی را در خصوص راهپیمایی پرچم که روز گذشته توسط شهرک نشینان صهیونیست در قدس برگزار شد، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این خبرنگار روزنامه یدیعودت آحارانوت صراحتا اذعان کرده است: دروغ دیگر بس است، چرا که راهپیمایی پرچم ثابت کرد قدس یکپارچه نیست و حاکمیت اسرائیل در این شهر بی‌معنی است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت همچنین با اشاره به مقاومت فلسطینیان در برابر راهپیمایی پرچم، اذعان کرده است: اگر حمایت های پلیس نبود، حتی یک اسرائیلی جرأت نداشت به تنهایی در خیابان های قدس قدم بزند.

پیش از این، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به اظهارات «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره قدس اشغالی واکنش نشان داد و این اظهارات را محکوم کرد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین عنوان کرد: قدس، پایتخت ابدی فلسطین می‌ماند. ما معتقدیم تا زمانی که اسرائیل به جنگ علیه ملت فلسطین و مقدسات آن پایان ندهد، امنیت و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

کد خبر 5502727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha