۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶

معاون سازمان صمت البرز خبر داد؛

فعالیت ۹۸ تیم بازرسی برای نظارت بر قیمت‌ها در البرز

فعالیت ۹۸ تیم بازرسی برای نظارت بر قیمت‌ها در البرز

البرز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز گفت: از نخستین روز اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در استان البرز ۹۸ تیم بازرسی در استان فعال شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش مرادی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: از نخستین روز اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در استان البرز ۹۸ تیم بازرسی در استان فعال شدند، به طوری که ۶۰ تیم در شهرستان کرج به کار پایش و رصد بازار پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین طی دو روز اخیر ۲ هزار و ۲۰۰ بازرسی انجام شد که ۵۴۶ واحد متخلف شناسایی و برای آن‌ها تشکیل پرونده شد که این روند بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز ۲ تیم هم با حضور مأموران نیروی انتظامی برای رصد انبارها و محل نگهداری کالاهای اساسی فعال است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در استان سامانه جامع انبارها و تجارت وجود دارد که کار پایش کالاها را بر عهده دارد. تیم‌های بازرسی استان با این روند فعالیت نه تنها مشکل استان را حل کرد بلکه در حل مشکل خیلی از استان‌ها نیز تأثیرگذار بود.

مرادی در خصوص تولید و روند توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی همچون روغن و ماکارونی افزود: تولید مواد اولیه و توزیع محصولات در سطح کارخانه‌های به خوبی انجام می‌شود به طوری که یکی از کارخانه‌های ماکارونی در روز گذشته ۲۶۲ تن تولید داشت که ۲۵۰ تن آن در سطح استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۲۳۷ مورد بازرسی توسط ۸۸۱ تیم بازرسی طی ۱۰ روز از اجرای طرح جامع نظارت بر قیمت‌ها و تشدید بازرسی‌ها در استان البرز انجام شد، متذکر شد: در این راستا ۲ هزار و ۹۷۳ متخلف صنفی، خدماتی و توزیعی شناسایی شد.

کد خبر 5503199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha