طی ۲۴ ساعت گذشته؛

ائتلاف سعودی بیش از ۱۰۰ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد

ائتلاف سعودی بیش از ۱۰۰ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد

منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته صد و یازده مرتبه آتش بس انسانی-نظامی را در استان های مختلف یمن نقض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی و مزدورانش طی ۲۴ ساعت گذشته صد و یازده مرتبه آتش بس انسانی-نظامی در یمن را نقض کردند.

یک منبع نظامی از ۵۷ پرواز پهپادی و جاسوسی ائتلاف سعودی در آسمان استان‌های مارب، تعز، حجه، الجوف، صعده، البیضاء و جبهه‌های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

این منبع افزود که مزدوران سعودی دست به ایجاد استحکامات رزمی اطراف شهر مارب زدند.

مزدوران سعودی همچنین طی ۱۱ مورد مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در البلق الشرقی در استان مارب، حرض، المزرق در استان حجه و الملاحیظ و المدافن در استان صعده را هدف بمباران توپخانه ای قرار دادند.

منبع مذکور ادامه داد که مزدوران سعودی مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در العمود و تبه کامله در جیزان را هدف بمباران توپخانه ای قرار دادند.

این منبع همچنین از ۴۲ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع و جبهه‌های مرزی خبر داد.

گفتنی است که متجاوزان و عناصر وابسته به ائتلاف سعودی آتش بس در یمن را به صورت مداوم نقض می‌کنند. آتش بس موقت در یمن به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و قابل تمدید است.

کد خبر 5504298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha