۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه خبر داد؛

پذیرش مجدد بیماران سوانح سوختگی بزودی دربیمارستان گلستان کرمانشاه

پذیرش مجدد بیماران سوانح سوختگی بزودی دربیمارستان گلستان کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از پذیرش مجدد بیماران سوانح سوختگی بزودی در بیمارستان گلستان خبر داد.

پیام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حداقل رسیدن پذیرش بیماران کرونایی و تداوم روزهای بدون فوت کرونا در استان کرمانشاه بیمارستان گلستان مجدداً به نقش اصلی خود یعنی محل پذیرش و درمان بیماران سوانح و سوختگی باز خواهد گشت.

وی افزود: فعلاً بخش اورژانس بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته اما ۵۰ تخت دیگر این بیمارستان به بیماران سوختگی و جراحی ترمیمی اختصاص خواهد یافت.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه تصریح کرد: در صورت مستقر شدن تجهیزات و برطرف شدن نقایص از سرگیری پذیرش بیماران سوختگی از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

محمدی بیان کرد: با همت و تلاش پرسنل بیمارستان گلستان به عنوان اولین مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در شروع پاندمی که وحشت و ترس عجیبی از این بیماری وجود داشت قابل ستایش است و از جان گذشتگی کادر درمان در خاطر مردم کرمانشاه به یادگار خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان گلستان هدیه مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه در سال ۹۰ است که در آبان ۱۳۹۸ افتتاح شد و همزمان با آغاز بحران کرونا در استان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: در صورت آغاز پذیرش بیماران سوختگی به مردم استان کرمانشاه متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5505741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha