۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸

مراسم سالگرد نماینده فقید لامرد برگزار شد

مراسم سالگرد نماینده فقید لامرد برگزار شد

لامرد - مراسم سالگرد نماینده فقید مردم شهرستان های لامرد و مهر با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم دوازدهمین سالگرد زنده یاد حاج محمدعلی حیاتی نماینده فقید مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه با حضور موسوی نماینده مجلس، رستگار فرماندار، و تنی چند از مسؤلین محلی در گلزار شهدای مرکزی شهر لامرد و در جوار تربت پاک شهیدان برگزار شد.

در این آئین سیدموسی موسوی نماینده مجلس پیرامون ابعاد شخصیتی مرحوم حیاتی مطالبی را ایراد کرد و گفت: مرحوم حیاتی اخلاص بالایی داشت و همه چیز را همانند نمایشنامه نویسی، خطاطی، روزنامه نگاری، فن بالای صحبت کردن، مدیریت اجرایی قوی و.... را یکجا داشت.

وی گفت: مرحوم حیاتی دارای قدرتی با تفکر و تعقل بالا بود و هم اکنون تعدادی از نمایندگان مجلس که با وی در دوره‌های قبل بودند بر یکی از پرتوان‌ترین نماینده‌های مجلس در زمان نمایندگی شأن اذعان دارند.

وی افزود: در خیلی از حوزه‌های صنعت همانند منطقه ویژه که اشتغال به وجود آورده و خیلی‌ها مشغول به کار شده اند، بنیانگذار و تفکر بلند مرحوم حیاتی بوده است.

وی گفت: وقتی که سازمان جوانان لامرد شکل گرفت ساختن جاده در کنار کارهای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت که هم کار فرهنگی و هم کار عمرانی را با حضور مرحوم حیاتی انجام می‌دادیم.

موسوی افزود: زنده یاد حیاتی در سازمان جوانان آن زمان نقش بسزایی داشتند و در ساخت گردنه شهید باقری زحمات فراوانی را متحمل شدند.

وی افزود: مسیر این گردنه پرپیچ و خم را هموار کرد و مرحوم حیاتی شم خوب نقشه کشی را داشت و نگاه فنی خوبی به این پروژه داشتند.

کد خبر 5507450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha