۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

مسدود شدن تونل حیران و آزادگان در اردبیل

مسدود شدن تونل حیران و آزادگان در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲ تونل حیران و آزادگان در مسیرهای ترددی استان اردبیل به دلیل تعمیرات مسدود و ممنوعیت تردد در آن‌ها اعمال شد.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تونل آزادگان در محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر و تونل حیران در محور اردبیل به آستارا به دلیل عملیات راهداری نگهداری، اصلاح روشنایی و شستشوی علائم و همچنین بهسازی کانال‌ها از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با ممنوعیت تردد روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: از امروز تا ۲۲ خردادماه این محدودیت تردد و عبور و مرور در این تونل‌ها انجام می‌شود که از رانندگان انتظار می‌رود در این ساعات به جای عبور از این تونل‌ها، از مسیرهای کنارگذر تونل تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۱۹ و ۲۰ خرداد به دلیل حجم بالای تردد در این محورها، محدودیت عبور و مرور برداشته خواهد شد و از روز شنبه تا ۲۲ خردادماه این محدودیت‌ها دوباره برقرار خواهد شد.

وثوقی افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند تا در این مدت اصلاح روشنایی، بهسازی کانال‌ها، شستشوی علائم در داخل تونل و برخی دیگر از تعمیرات، تجهیز و آماده‌سازی را در این تونل‌ها انجام دهند که همه ساله شاهد این عملیات راهداری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سایر ۱۲ تونل محور اردبیل – سرچم نیز این بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی انجام می‌شود که همکاران ما سعی می‌کنند در طول روز به رغم تردد از این تونل‌ها فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وثوقی اضافه کرد: هموطنان در صورت عبور از این تونل‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت ترددی در کنار صدور اطلاعیه‌ها از طریق رسانه‌ها می‌توانند از شماره ۱۴۱ نیز به عنوان تلفن گویای مرکز مدیریت راه‌ها اطلاعات لازم را کسب کرده و در جریان عبور و مرور از این مسیرها قرار گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همکاران ما برای هدایت ترافیک اقدام به نصب بنر و علائم هشداردهنده در این مسیر کردند و با همکاری پلیس راه محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ۲۲ خرداد در این تونل‌ها نیز اعمال خواهد شد.

کد خبر 5508827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha