۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۸

فرماندار دشتستان:

شیوه‌های نوین کشاورزی و آبیاری در دشتستان تدوین شود

شیوه‌های نوین کشاورزی و آبیاری در دشتستان تدوین شود

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: انتظار می‌رود با تلاش دانشکده کشاورزی، شیوه‌های نوین کشاورزی و آبیاری در دشتستان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان اظهار داشت: کشاورزی از مزیت‌های مهم در شهرستان دشتستان است.

وی استفاده از شیوه‌های نوین در کشت، آبیاری و … را ضروری دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل دانشکده کشاورزی شهرستان افزود: انتظار می‌رود با وجود نیروهای با استعداد دانشجویان در این مکان علمی شاهد تقویت راه‌های نوین آبیاری و کاشت درختان در شهرستان باشیم.

مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ضمن بیان تاریخچه مختصری از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، در خصوص توانمندی دانشکده و آمادگی برای مشارکت در رفع مشکلات کشاورزی شهرستان دشتستان مطالبی را ارائه کرد.

در این مراسم از خدمات محمد امین کهن مو تقدیر و عبدالعلی حسامی به‌عنوان رئیس جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان معرفی شد.

کد خبر 5512838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha