۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل:

۵۷ نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده اردبیل تسهیلات دریافت کردند

 ۵۷ نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده اردبیل تسهیلات دریافت کردند

اردبیل- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: ۵۷ نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده استان ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز خلیلی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان منقضی از خدمت اظهار کرد: در سال گذشته ۵۷ نفر از سربازان مهارت‌دیده منقضی از خدمت ،۴۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از بانک‌های عامل دریافت کردند که ۲۰ میلیارد ریال آن به صورت قرض‌الحسنه و مابقی با سود ۱۸ درصد بوده، به این تعداد از سربازان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح، مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در ایام خدمت مقدس سربازی و اعطای تسهیلات لازم مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ۱۷۸ نفر از سربازان مهارت‌دیده منقضی از خدمت استان اردبیل نیز برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل ادامه داد: سربازان در دوران خدمت خود علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزش نظامی در پادگان‌ها، آموزش‌های تخصصی برای اشتغال را نیز فرا گرفته و با بسیاری از مشاغل آشنا شده و پس از آن به عنوان نیروی حرفه‌ای وارد جامعه کار می‌شوند که نیاز است بیش از پیش بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان تعامل و همکاری داشته باشند.

خلیلی بیان کرد: امید می‌رود تا پایان تیرماه سال‌جاری منابع لازم برای پرداخت تسهیلات به این تعداد نیز در اختیار بانک‌ها قرار گیرد.

کد خبر 5514117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha