۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲

نعیم آبادی عنوان کرد:

نظارت دقيق بر تسهيلات اشتغالزايي ضروري است

نظارت دقيق بر تسهيلات اشتغالزايي ضروري است

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در هرمزگان با اشاره به اينكه يكي از دغدغه هاي كشور ايجاد اشتغال است، خواستار نظارت دقيق بر تسهيلات بخش اشتغال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي پیش ازظهر دوشنبه در ديدار با مديران دستگاههاي زيرمجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در هرمزگان و مديران بانكها با بيان اينكه رفع مشكل بيكاري وایجاد اشتغال زمينه ساز حل بسياري از مشكلات است،گفت: اين امر بايد از دغدغه هاي مسوولان باشد.

وي با بيان اينكه روحیه خدمتگزاری مسوولان فرصتي است مناسب برای انجام اقدامات مهم در حوزه های مختلف كه سبب ايجاد اشتغال مولد و پويا مي شود، يادآورشد: روند ايجاد اشتغال بايد با جديت دنبال شود و تلاش كرد كه از ظرفیتهای موجود استان استفاده و علاوه بر این به سمت کشف ظرفیت‌های جدید و فرصت‌های شغلی پایدار و جذب دائم پيش رویم.

امام جمعه بندرعباس در ادامه به اصلاح فرهنگ كار در جامعه اسلامي اشاره و اضافه كرد: باید شغل و کار را به درستی برای مردم و جوانان معنا کنیم تا بدانند که کار تنها به معنای پشت میزنشینی نیست و اصلاح فرهنگ کار مساله بسیار مهمی است که مسوولان و سازمان های فرهنگی باید از ابزارهای موجود، پیرامون ترویج فرهنگ صحيح کار كه از مصاديق امر به معروف است، تلاش كنند.

آيت الله نعيم آبادي تصريح كرد: بايد با ترویج فرهنگ صحیح کار، نوع نگرش افراد بويژه فارغ التحصيلان را نسبت به كار تغییر داد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری یک تکلیف اعتقادی است و باید اصل قرار بگیرد، گفت: باید با یک اراده و عزم جدي، اعتقادی و همه‌جانبه و مديريت جهادي اهداف بلند نظام اسلامی محقق شود.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان نيز در اين نشست، يكي از اولويتهاي مهم دولت را ايجاد اشتغال عنوان كرد و گفت: بايد با هماهنگي و برنامه ريزي، اشتغال واقعي ايجاد شود طوري كه مردم آن را لمس كنند.

اكرمي افزود: بايد از تمام بخشها و ظرفيتهاي استان براي ايجاد اشتغال استفاده كرد چرا كه هرمزگان داراي ظرفيتهاي مختلف براي ايجاد اشتغال است.

 

 

کد خبر 2265787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha