۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۲۲

امام جمعه شاهین شهر:

اصلاح ساختار آموزش و پرورش برای مقابله با بی حجابی ضروری است

اصلاح ساختار آموزش و پرورش برای مقابله با بی حجابی ضروری است

اصفهان – امام جمعه شاهین شهر گفت: اگر می‌خواهیم با بی حجابی و بدحجابی و با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم، چاره‌ای نداریم جز اینکه ساختارهای آموزش و پرورش را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: نسبت به عملکرد ضعیف اقتصادی دولت به شدت گله مند هستیم.

وی خطاب به وزیر آموزش و پروش به عنوان نماینده دولت گفت: صبر مردم از دست گرانی و تورم افسار گسیخته بازار به تنگ آمده است.

امام جمعه شاهین شهر از وزیر آموزش و پرورش خواست گه نسبت به بکارگیری طلاب در این وزارت‌خانه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه خواستار ایجاد فرهنگ سرای قرآن و عترت در شهر شاهین شهر گفت: متأسفانه فرهنگ قرآن و روخوانی در جامعه ما به شدت ضعیف است و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه نسبت به برخی کم فروشی‌های خدمت به مردم در برخی نهادها و ارگان‌ها گلایه کرد و گفت: متأسفانه استقبال از ورود به حوزه علمیه بخصوص در شاهین شهر بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم با بی حجابی و بدحجابی و با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم که از اهداف امام و رهبری و شهدا نیز بوده پیاده سازی شود چاره‌ای نداریم که ساختارهای آموزش و پرورش را اصلاح کنیم.

حجت الاسلام هاشمی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید وزارتخانه آموزش و پرورش در این تهاجم فرهنگی به صورت جهادی و انقلابی در وسط میدان باشد.

وی همچنین خواستار رسیدگی به مطالبات به حق فرهنگیان شد و گفت: نقش آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده بسیار مهم و حساس است.

کد خبر 5516274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha